Tisdag

idag vaknade vi vid tjugo i tio och insåg att fredde hade missat sin tandläkar tid... fuck it, nu blir han förmodligen debiterad... men så kan det vara när man glömmer ställa klockan.

käkade frukost och gjorde vid oss sen åkte vi bussen till lödde, skrev kontrakt på burger king.. sen tog vi bussen till lund & käkade, och sen tåget hem... kom hem för en stund sen. 
 
skulle egentligen tränat men älskling har fortfarande ont i sin handled sen igår, så vi hoppade det idag... jag kunde iofs tränat, men jag pallade verkligen inte gå dit i regnet... och med tanke på min hosta borde jag nog vila upp mig.

imorgon är det näst sista dagen i skolan. jippeeeeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0