vilken kväll...

vilken fredag, suck.... vad uttråkade vi är.

vad har hänt sen jag skrev sist? jo, jag har lagat middag till min familj... köttbullar med potatis och brunsås och stekt lök... och kyckling till mig själv :) tänkte att nu får jag fan skärpa mig... tränar ju knappt längre, bara nån dag i veckan... så då är ju kosten helt plötsligt ännu viktigare. men nädå, hör på här, sen gick vi hem till victor och paula, och då köpte jag jordgubbar på vägen dit... så då blev det jordgubbar med VANILJVISP... men jag har bara mig själv att skylla, så jag ska väl inte gnälla antar jag..

Nu sitter vi iallafall hemma hos brorsan och paula och gör ungefär ingenting. försöker komma på någonting att underhålla oss med, men det är inte så lätt när man är fattig och alla andra jobbar/är upptagna, och när klockan tickar... + att jag ska ha min första dag på jobb i morgon, och där ska jag infinna mig halv tolv... så alltså finns det ganska många orsaker att inte hitta på någonting speciellt..

men som sagt, imorgon är det första dagen på jobbet och jag ska börja med att lära mig grillen. burger king har en policy, till skillnad från max och mc donalds, att du ska lära dig köket före kassan.. så att du inte står där som ett frågetecken om en kund undrar någonting över hamburgarna, utan du ska veta vad du säljer. och det kan vara ganska smart, tycker jag iallafall. men lite nervös är jag, jag stod ju bara i kassan på max :) så köket är ju en helt ny grej för mig. men sen efter hand kommer jag ju att vara i kassan, och en fördel är att dom har samma "datorprogram" som max hade, så jag slipper lära mig ett nytt.... bara att plocka fram det andra ur minnet igen så ska det nog fixa sig :)




min lillebror :)

nu ska jag dra mig. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Han är jättteeeee söööt :)

2009-06-13 @ 09:31:00
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Visst e han :) skitgo också!

2009-06-13 @ 10:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0