14 Maj

Nä, nu håller jag på att bli lite dålig på att blogga känner jag. eller vad säger ni?

iallafall, igår struntade vi i skolan ännu en dag. kände att vi inte pallade någon av oss. åkte till barsebäcks hamn och fiskade (eftersom min älskling ville det) låg mest på en mur och halvsolade, lyssnade på musik och ritade lite.. tröttnar ganska snabbt på att fiska om det inte nappar :) haha. men sen blev jag rastlös så jag tog spöet & fiskade lite, fick två horngäddor på typ 10 minuter så hade älskling stått och fiskat i 2 timmar för sina två :) lite stolt.... haha.

det blev sex stycken iallafall, varav vi tilllagade tre :) lite häftigt. kokte en och stekte två. benen i den fisken är blåa, så man ser dem jättelätt så det går ju att plocka bort dem... men det var helt för mycket ben och för mycket pill, hade man ätit horngädda ofta hade man verkligen varit smal.......

idag blev det skola, för min del iallafall. fredde hade tandläkaren så han sjukade sig idag oxå. men vi åt på skolan vid tolv tiden båda två iallafall. sen åkte vi till lund och fixade en sak.... sen till asmundtorp hem till älsk. och nu sitter vi här :) blir nog att vi stannar tills ikväll... käkar här och sånt.

emelie fick sin present idag också :) en klänning från gina. och fredde envisades ju med att det skulle vara XS för att emelie e såå liten, och ja visst e hon smal men nä xs var lite väl litet, så hon är inne i stan och bytar den nu :) hehe...


tja, det var pretty much it. mer har inte jag att säga. laddar upp en lista i brist på saker att göra.... tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0