26 Maj

ingen skola idag, orkade inte i morse. IGEN..... skärpning på mig nu alltså...... är hemma och tvättar istället helt enkelt. för rena kläder det behöver ju alla. och tyvärr är tvätta inte det roligaste här i livet...

och vet ni? för ca 3 minuter sen damp ett brev ner i brevlådan. och det var mitt KÖRKORTSTILLSTÅND :D gissa om jag e glad, nu ska bara älsklings också komma.. får ta och ringa och höra med hans mamma idag om hans kommit :) sen skriver vi in oss och börjar med körkorten... riktigt skönt ska det bli :)

och nu idagarna ska dom förhoppningsvis höra av sig från bk i lödde också.. om jag fick jobbet eller inte... så vi får ju hoppas på det bästa, än har dom inte ringt iallafall!

måste bara berätta en sak.. min syster visade mig en blogg igår. en 18årig blond liten bimbo bloggerska från sthlm som tror hon e störst, bäst och vackrast :) det är riktigt kul att läsa hennes blogg.. hon tror att folk paparazzi fotar henne på stan för att hon e "känd" när dom egentligen gör det bara för att dem vet hur arg hon blir. värsta gossipgirl tramset, man kan få reda på när hon har skrivit ett nytt inlägg genom sin mobil... hahaha. :) skriver att hon hatar unga mammor, hatar barn och hundar och ja allt... och det värsta är, att hon är så hånig att folk går in och läser henne bara för att hon provocerar.. jag klandrar ingen, jag är likadan, men det är så hon tjänar pengar, hon skriver sjuka saker och folk stör sig och vill kommentera, och då får hon PENGAR, för sitt bloggande... hemskt :)

www.kissie.blogg.se  (dumt av mig att länka till henne igentligen men ni måste bara kolla in) haha

nä nu ska jag föna mitt hår :) tjao


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har varit inne på hennes blogg innan. =/ Gick in där igenom kirlleboois blogg :P hahaha

2009-05-26 @ 19:32:45
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: BrunettPatten - I'm perfect, just the way I am

checka in min nya blogg gullunge <3 ;)

2009-05-26 @ 21:42:11
URL: http://brunettpatten.blogg.se/
Postat av: Monika

haha ja hennes blogg är sjuk har läst den länge nu.. Man kan inte sluta skratta varje gång, för hon är verkligen blåst. Eller så bara gör hon det för att "tjäna sina pengar" fast det är kul och läsa det.. hehe..

2009-05-27 @ 09:25:23
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

Haha helt rätt. riktigt blåst är hon, men om du tänker efter, blondinbella, carolina gynning, linda rosing och kissie... vad har dom gemensamt? ;)

2009-05-27 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0