27 Maj

tjuhu!

idag vaknade jag av att älskling skulle gå upp, så sen var det kört. kunde inte somna om igen.... så jag gick upp, käkade frukost, satt vid datorn en stund, sen gjorde jag vid mig och gick till skolan...

hade svenska i tio minuter sen slutade vi, fick hemuppgift.. men anyway, riktigt irriterande att man går dit och så har man bara en så kort lektion.. och enda lektionen den dagen....

imorgon (28 maj) har jag och fredde sex månader. det är sjukt vad tiden har gått snabbt. känns inte som det var så längesen du kom hit om kvällarna och jag saknade dig så det gjorde ont när du åkte hem :) men det är minnen, nu för tiden är du mig nära hela tiden så jag slipper sakna dig :) och det är ju också skönt :) det jag vill få sagt, är att jag är såå glad att du kom in i mitt liv och tog mig med storm! du var min räddning....

så meningen var ju att vi skulle ut och käka i morgon, och sen spela laserdome på fredag med lite folk... men så fick han den där ett ryck innan att vi skulle gå ut & käka i dag istället :) så idag its gonna be... han är och tränar nu iallafall, sen tar vi tåget till landskrona och har det mysigt... ska käka planka, det har jag faktiskt aldrig ätit förr så det är nytt för mig :) hehe.

så nu tänkte jag gå och packa lite kläder inför skolan i morgon, eftersom vi sover i asmundtorp inatt är det tänkt... :)


Kommentarer
Postat av: Monika

Nä vad fint foto på er. :)

2009-05-29 @ 11:51:29
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

Tack :)

2009-05-29 @ 15:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0