6 maj

försov mig imorse, hade lyckats stänga av klockan IGEN. eller, försov och försov. jag kom inte försent, jag kom prick på minuten. men det blev ju stress på morgonen och massa saker jag inte hann.... vilket jag inte behöver just nu känner jag. men det fick jag ju ta såklart..

som sagt, kom till skolan på minuten. hade elevråd direkt. höll nog på en timme eller nåt sånt... massor vi har att fixa nu. välja menyn till studenterna och fixa alla saker som har med deras avslutning och lärarmiddag att göra. sen välja färger som ska målas, framföra att vi vill ha nya möbler till skolan och en massa annat.... men det fixar vi :)

idag ska jag umgås med louise. hon kommer hit vid halv fyra tiden. med tanke på detta pissvädret (som gör en både irriterad och deprimerad) så ska vi nog bara sitta inne och snacka skit...

och ingen träning blir det för mig idag. känner redan ångesten komma. fy mig!

<3

will the time we spend apart make our love grow stronger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0