6 months :)

idag har jag och min underbara pojkvän 6 månader. all kärlek till dig beautiful.

som jag berättade förut, så käkade vi planka på danny's corner igår, det var riktigt gott :) sen tog vi bussen till asmundtorp, köpte kladdkaka och hyrde film :) dock var det jag som valde filmen, så älskling did'nt like it quite much.... bröllopsduellen var det iaf, den var helt okej :) det otroliga är ju att det är säkerligen så två kvinnor i den åldern skulle kunna betee sig om en sådan situation inträffade... haha.

allting har flyttats bakåt lite i vår planering, idag åker vi nog och spelar laserdome i malmö, eftersom sebbe ska ha fest imorgon så eftersom vi vill gå på den, så ändrar vi om lite :) ska bli kul & pröva iallafall, det sägs vara jävligt skoj...

står i skolan nu iallafall, börjar inte förräns kvart över... men eftersom vi sov hos fredde i natt tog vi ju bussen hit tillsammans så att han skulle hinna till sin lektion som börjar halv nio..

nä nu ska jag gå och ringa min dad, se you lateer :)




planka :) såhär såg den vi åt inte ut, men på ett ungefär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0