7 maj

skolan. har precis haft nationella prov i engelska i över två timmar. så skönt & bli ivägsläppta! det gick väl sisådär men ändå helt okej, kändes det som iallafall.

sen har jag lånat en bok idag också, i skolbibliteket. som jag inte ens är tvungen att läsa! *stolt* haha, nä men framsidan såg tilltalande ut, så läste jag på baksidan, så verkade den bra och jag var bara tvungen att låna den. men det är ett bra tidsfördriv att ha på gymmet när jag springer på crosstrainern... blir så tråkigt och bara stå och kolla på alla människor när dom pumpar :)

igår var min älskling i asmundtorp och umgicks lite med jimmy och med sin familj. så han sov där, och jag spenderade lite tid med louise som sov hos mig :) lagade mat, solade, målade naglar och snackade skit... mysigt! längesen vi träffades sådär, men det kändes bra och prata lite med en tjej för en gångs skull.

så imorse stack hon till tåget och jag till skolan :)

nu ska jag vänta på älskling, som äter om en halvtimme ungefär... så ska vi käka ihop är det tänkt. sen ska jag pallra mig ner till byn och köpa hårfärg.... och sen hem för att färga blonda slingor i lillasysters hår :) vill själv jättegärna färga blonda slingor igen, men denna gången ska jag nog göra det hos frisören... det går på 700 spänn, men det blir också fan så mycket bättre än när man gör det själv... speciellt med mitt tjocka hår...

och i eftermiddag blir det förmodligen träning antar jag?

fredag i morgon, och inga planer för kvällen vad jag vet änsålänge... efter skolan blir det iallafall ikea med pappa, han ville ha med mig & fredde som smakråd till lite nya saker, och som lunchsällskap såklart :)

nä nu ska jag dra mig. tjao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0