fränt

eftersom jag är medlem i vero moda club, så fick jag ett ganska roligt mejl innan. det handlade om att man kunde gå in på deras hemsida och designa ett linne, och skriva och berätta varför man vill vinna och vad man blev inspererad av när man designade linnet osv, också när hösten kommer och dem har 20 års jubileum så tar dom fram en vinnare. och då säljs det linnet i sveriges 86 veromoda butiker och ditt ansikte kommer vara med på stora skyltar osv :)

riktigt fräckt tyckte jag. hade ju varit skitcoolt och vinna. hade nog öppnat ganska många dörrar. men min webbläsare godkände inte programmet man skulle ladda ner, och jag känner att jag inte har tid över till och pilla med det just nu... men för er andra :) en kul grej kanske?

www.yourmoda.se





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0