Fredag

äntligen, äntligen fredag...... ska bli så skönt med helg.

idag vart jag ledig faktiskt :) så jag tänkte att jag skulle ta mig till centersyd och köpa en klänning att ha på lollos student... man får ju va lite finklädd då tycker jag :) sagt & gjort, jag åkte till centersyd och jag lyckades få med mig min älskling (fast han igentligen hade skola, ajabaja) och en klänning blev det, från mq :) provade lite olika men fredde fick välja :) också fixade jag ett nytt armband också, finfint det med..

återigen : laserdomen igår var askul! fyfan vad jag ska göra om det :) lätt :) (även om jag trillade en gång och krockade en gång med min bror så jag har svinont i nyckelbenet) haha

ikväll blir det krök hos sebbe.... så nu tänkte jag kolla igenom garderoben efter något att ha på mig sen ska jag hoppa in i duschen :)

laddar upp en bild på klänningen sen! ;)

BY THE WAY, grattis till min louise som fyller hela 20 år idag <3

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0