Fredag

Idag har vi grillat. och spelat kub, och boul. trevligt :)

Nu sitter vi hos robin på korsbacka och gör ungefär ingenting. det är jag, älskling, elin & jeppe, jonot, oskar, victor och danne. ska väl hem snart....

imorgonkväll blir det inflyttningsfest hos danne. och jag ska nog dricka lite som omväxling :) vad som händer på förmiddan o under dagen vet jag inte... träning kanske?

blir en lista till. jag är uttråkad.

1. Hur gammal är du om fem år?
23 :)
2. Vem var den sista du träffade? förutom dem jag är med nu, min pappa och lillasyster.
3. Hur lång är du? 1.65
4. Vilken var den senaste film du sett? recinition eller vad den hette. sjukt bra faktiskt.
5. Vem ringde du sist? min bror
6. Ditt senaste sms och till vem? Minns jag inte.
7. Vad är helgens planer? jadu, inflyttningsfest i morgon hos danne som sagt och på söndag kanske fiska....
8. Föredrar du ringa eller skicka sms? smsa :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? ett par timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? grå typ
12. När vaknade du idag? 7 :)
13. Har du någongång hittat en katt? haha ja. jag "hittade" många katter när jag var liten :)
14. Vilken är din favoritplats? min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? absolut inte en aning.
17. Vad skrämde dig som barn? snövit filmen! hahaha
18. Vem fick dig att skratta senast? fredde, pappa o dem..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha, lite kanske
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? räknas underkläder?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 :) två till mig och två till älskling :)
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? haha.. hm. ja det har jag ju, på min morsa när jag var liten.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skoooor
26. Är du social? ja det tycker jag!
27. Vilken är din favoritglass? ben&jerry's
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? för mycket
29. Tycker du om kina mat? vem tycker inte om kina mat?
30. Tycker du om kaffe? nä fyfan..
31. Vad dricker du till frukost? vatten
32. Sover du på någon särskilld sida? höger always
33. Kan du spela poker? SOM FAN
34. Tycker du om att mysa? ja...... det e rätt mysigt ;)
35. Är du en beroendemänniska? nä.. inte direkt. om inte fredde räknas in som beroende ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, min kusin och min systers hund. haha
37. Vill du ha barn? klart jag vill. det vill väl alla?
38. Kan du några andra språk än svenska? ja, engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nä thank god. dom kör SNABBT
40. Föredrar du havet eller pool? både och :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, nöjen, fredde :)
42. Äger du dyra smycken? nårra stycken
43. Har du någongång testat narkotika? knark är bajs!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi
45. Vem är den roligaste människa du känner? mig själv (ha ha)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett stort på min högra vad som jag fick en gång när jag åkte moppe med en idiot som trodde han kunde köra :)
47. Vad har du för ringsignal? haha, för tillfället sony ericssons original ringsignal. ni vet den. haha.
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? klaaart
49. Flirtar du mycket? Nä det gör jag inte..
50. Vart togs din profilbild? just nu minns jag inte vad jag har för bild ens.
51. Kan du byta olja på bilen? jadå
52. Har du fått fortkörningsböter? nä det är rätt svårt utan körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? pojken som kallades det
54. Läser du dagstidningen? nej nej nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? haha nä
56. Dansar du i bilen? JAG HAR INGEN BIL.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice and the voice only
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ?
59. När var du i kyrkan senast? typ när jag döptes. hahaha

60. Vilka personer utmanar du? monka, carro och alla som vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0