helgen!

ojojoj nu har jag inte skrivit sen i fredes...

i fredes var vi på ikea med pappa när vi slutat skolan, hjälpte han att välja ut lite saker, käkade och köpte lite små saker själv, ljus och sånt :) på kvällen hände inte ett skit, alla hade redan planer så det blev att jag och älskling bara var hemma och kollade på tv....

lördag förmiddag gick vi på vårmarknad i byn med victor och benjamin, kollade på dansuppvisning och lite sånt :) sen gick vi hem till pappa, kollade på hur lägenheten hade blivit och så... sen fastnade fredde i en film så vi stannade där... också fick jag en helt ny hatthylla, haha. för pappa hade köpt två hatthyllor istället för en hatthylla och en skohylla, också hade han slarvat bort kvittot... så nu har jag en hatthylla när nu de skulle behövas :)

men iallafall, sen kom vi på att vi kunde åka ut med fiskebåten i helsingborg, på söndan... så vi ringde och beställde tre platser, så igår hämtade pappa oss kl sju på morgonen, och åtta gick båten :) låg ute i fyra timmar, var tillbaka vid tolv... det var faktiskt rätt kul känsla och fiska så mitt ute på havet med massa andra, haha... fast det var dåligt med torsk igår men vi fick sill :D haha

efter det lämnade han av oss hemma, vid halv ett tiden... fixade käk och sånt sen blev vi otroligt rastlösa.... klockan sex hämtade pappa oss igen, så åkte vi till bjärred och åt mjukglass... och sen till skjutbanan och sköt med luftgevär :) sen hem igen.... haha, sen hade vi så tråkigt, så skulle vi hem till pappa IGEN, och låna film... men så blev det att vi stannade och kollade på film hos honom istället, så kollade han ishockey på sin andra tv... var hemma vid elva o då somnade vi ganska snabbt :) trötta efter en händelserik dag....


nä nu måste jag skynda mig! ska gå till skolan om en kvart.. idag återgår allt till det normala! har inte tränat på hela helgen... fyfyfy........

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha vad nu då.?? Mitt inlägg eller min kommentar du skratta åt?? :P

2009-05-11 @ 21:57:46
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

hahaha, ditt inlägg såklart :)

2009-05-12 @ 17:48:46
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Monika

Jaha.. :P vad var så roligt i det något speciellt du syfta på?? hahahha

2009-05-12 @ 18:59:39
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0