Ikea

sitter och väntar på att pappa ska sluta, sen ska han hämta mig och älskling. ska till ikea & hjälpa pappa att inhandla lite nya saker så som mattor, krukor, ljus och lite sånt.... blir väl att jag släpar med mig nåt smått hem också. som alltid från ikea! ;)

skola idag, gick på alla mina lektioner. duttigt minsann för att vara jag!

undrar lite vad det intressanta med mig, mig/fredde är? hur man bara kan sitta och råstirra på folk utan och skämmas, det är riktigt pinsamt att sitta och glo på någon som ett litet barn..... är man så jävla intresserad kan man antingen köpa sig en tv eller försöka vara lite diskret :)

fredag idag, vad händer ikväll? 

Kommentarer
Postat av: Monika

Emma.. Du måste ringa mig nästa gång du ska till gymmet.. Jag måste träna bort min feta röv.. haha

2009-05-08 @ 22:24:00
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0