inflyttningsfest

igår var det inflyttningsfest hos danne. jättefint hade han fått, renoverat hela lägenheten och köpt nästan alla möbler nya har han gjort... man blir verkligen svartsjuk o får längtan till att flytta hemifrån när man ser hur fint andra har det :) älskar sånt pill med o inreda och så också. :)

min älskling mådde inte bra så vi gick hem ganska tidigt. men det var väl bäst så... synd att vi i vårt umgänge alltid ska diskutera saker hit o dit.. slutar ändå aldrig bra det bara drar ner stämningen. men så är det ibland..

så jag har alltså INTE kollat på melodifestivalen i helgen, har inte ens hört låten som vann... men det kan va ganska skönt med tanke på att alla andra ältar det o alla bloggar om det :) haha... så i denna bloggen slipper ni! men kan tänka mig att det var en skitlåt som vann som vanligt... och att sverige hamnade nånstans långt ner förvånar mig inte iheller..

menmen... idag har vi varit och fiskat i odensjön i röstånga :) jag, fredde, victor och freddes mamma och styvpappa. och deras två hundar. riiiiiiktigt fint var där :) en sån fin skog gör att man blir jättesugen på att rida igen :/ och fredde o dom har ju en islandshäst hemma som jag blivit erbjuden att rida lite då o då om jag vill men det e ju inte kul o rida själv :( suck..

men iallafall, där var verkligen jättefint och marie (freddes mamma) hade med sig emelies systemkamera och vi tog jättemycket fina bilder.. blev sugen på att spara lite pengar och köpa en sån.. verkar ju skitkul att fota och så :)

nä, nu ska jag dra mig. skola i morgon...

nighty night!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja eller hur blir man sugen som fan på häst när det är sommar. =) Rida på en äng eller skogen.. :) GE mig en häst nu.. hahahah..

2009-05-19 @ 14:28:48
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Caroline

Dom kunde haft en till så kunde jag ridit med dig. Det är svin skoj att rida ju :)

2009-05-21 @ 21:16:49
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0