jobb

som sagt, iförrgår var det valborg och för att ni skulle släpa er hit till min blogg så lägger jag upp lite bilder här istället... :) igår jobbade jag och för pengarna jag tjänade ska jag betala lite räkningar, också tänkte jag slinga håret kanske? eller bygga på mina naglar... har inte bestämt mej ännu.
 
igår åkte jag ut en runda med dem andra till järavallen för dom skulle grilla, men det var skitttråkigt... sen åkte jag hem till fredde igen som låg och sov här hemma... så kolla vi på tv o käkade... fick svinont i magen ajaj.. inte bra..




snyggt! riktigt kallt var det...



mmm...



min snygging :)



bror



här va de livat!



jonot & oskar :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0