också var det måndag...

och skola igen. sitter i datorrummet ute på hr och väntar på att det ska bli dags för mat. riiiktigt hundrig är jag. men vi ska nog äta snart.

efter skolan ska jag nog sola, eftersom älskling skulle hem till asmundtorp när han slutat och hämta sin mobil som han glömde där igår. så träningen blir ändå inte förrän vid kvart över fyra tiden... stenhårt kör vi idag kan jag säga, de behövs!

sen ikväll har jag en del o göra också. städa rummet, sy färdigt min styvpappas stuff till båten osv.

tjao

Kommentarer
Postat av: Carro

Emma, du låter som en riktig hemmafru :P HAHAH.

Gullig ju. Fredrik kommer nog stanna hos dig för alltid ;) hahaa.. ha det bra



2009-05-04 @ 23:02:35
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

hahaha.. hemmafru? jag tjänar lite extra pengar bara :) haha detsamma :)

2009-05-05 @ 10:26:06
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0