panik

vaknade tidigt i morse av att jag hade ont som fan i magen och i mellangärdet... sprang in på toan, kändes som jag skulle kräkas... men det gick inte. la mig på toalett golvet, kände hur det började pipa och surra i hela huvudet precis som på sjukhuset när jag svimmade... fick panik. skrek på fredde. han hämtade mamma..... fick upp mig i sängen...

låg där och sa till mamma att hon skulle ringa en ambulans. nu efteråt vet jag inte vad jag tänkte. det krampade otroligt mycket i hela bröstet och magen, kunde inte ligga stilla, låg och snurrade runt som helt besatt... riktigt rädd var jag :/ till slut fick jag alvedon och hittade en ställning att ligga på så det gjorde lite mindre ont, somnade och när jag vaknade var jag bättre... men man känner sig fortfarande lite skakis. har ingen aning om vad detta var för något.....

idag ska vi på inflyttningsfest hos danne. ska inte dricka, det är nog bäst så med tanke på morgonens incidenter! men det blir säkert kul iallafall :)

nu ska jag fixa mitt hår. hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0