Tidsfördriv?

JAG HAR

Ett förhållande: Ja :)
En bästa vän: Nope. men jag hade en gång.

Haft ett seriöst förhållande: Jepps, två stycken.

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, och det ska man inte göra.

Blivit kär vid första ögonkastet: Klart!

Fått ditt hjärta krossat: Hm, aldrig blivit nekad eller dumpad men ändå blivit riktigt sårad. så, ja...

Skrikit åt en lärare: Ja, när jag var mindre.

Kysst någon och sedan ångrat dig: Dom säger - ångra inget. Men ja det har jag nog...

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nä det har jag nog faktiskt inte.

Några smycken som kostat över 1000 kr: Jupp...

Rökt: Provat, men inte mer. Ush.


DAGENS

Klädsel: Jeans från only, kortärmad skjorta/blus från gina och strumpor och underkläder från hm :D

Frisyr: nersläppt...

Låt: Ingen.

Vill ha: massvis med pengar!

Sjuka: lite huvudvärk.

Drog: haha, ingen...

Köp: RISKAKOR :)

Godis: säg nej till godis! ;)

Attityd: glad, skrattig :)

Tanke när du såg dig i spegeln i morse: vilken snygging ;) haha, nä jag vet inte? orka sminka sig?


FÖRST'A

Bästa kompis: Emma.

Bil: har inte haft någon än.

Kärlek: dennis

Husdjur: hamster :) haha

Semester: solsemester? cypern :)

Jobb: kulturen, servitris

Köpta skiva: haha oj, det minns jag inte...

Piercing: Tungan

Konsert: aldrig varit på någon.

Fylla: oj, det minns jag inte iheller. tror det var någon gång när jag var typ 13 och hängde på korsbacka livs. hahaha.


SISTA

Personen som smsade dig: Min bror tror jag.

Personen som du kramade: fredde :)

Personen som ringde dig: bror :)

Du sa till din pappa: "okej, ja det gör vi, hej"

Person du sa 'jag älskar dig' till: älskling :)

Alkoholdrycken: cider :)

Bilfärd: iförrgår till centersyd.

Filmen du såg: Bug. en dålig thriller som handlar om människor som blir psykiskt sjuka. halvkass.

Gången du grät: förra veckan...

Måltiden: sallad i skolan. om inte riskakor räknas?:)


SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: det tror jag inte, men jag skulle vilja våga.

Våga hoppa bungyjump: det SKA jag fan göra innan jag dör!

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: över hela kroppen? nej nej nej.

Kalla dig själv lycklig: ja det skulle jag.

Hellre ta bilden än vara med på den: Ja, jag har inget fotoface. noway.

Kunna gråta över en kille: Klart. det är bara dem som gör så man behöver gråta ;) haha nä, men ja det skulle jag.

Kunna gråta över en tjej: det är klart. men inte på något kärleksvis.

Ljuga för någon: det beror på, och inom vilka gränser.

Kunna springa 50mil: troligtvis inte.


VAD

Gör du just nu: sitter hemma hos fredde och lyssnar på musik.

Ska du göra imorgon: gå i skolan, träna och kanske grilla och spela volleyboll :)

Säger du till dig själv när allt känns svårt: va stark! din tid kommer......

Har du med dig in på bion: sällskap, blue keld och kanske något gott?

Är det för färg på dina byxor: Jeans färg?

Är det för väder hos dig just nu: Mulet...

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: utseendet såklart, och om personen är ett svin eller inte.

Skulle du göra om du vann på lotto: det beror ju på, hur mycket. men köpa mig en bil, hus och resa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0