091125

Godmorgon readers. sovit gott? det har inte jag gjort. har sovit väldigt oroligt i natt faktiskt.. jättejobbigt. men nu är jag pigg och vaken iallafall! konstigt nog så kan jag sova jättelite på en natt, men när jag väl kommit upp ur sängen så är jag aldrig direkt "trött" under dagen.. utan det visar sig på kvällen istället...

dagens planer är ungefär samma som igår. träna och promenera... försöka hinna tvätta lite och städa upp på rummet. sen ikväll är det ju ph på tv igen.. hör ni vilken nörd jag blivit?! jag som aldrig har gillat att titta på tv, nu har jag ungefär ett program att se på varje kväll. vissa dagar till och med två! men det är nog bra att ha nån kvällssysselsättning på vinterkvällarna.. annars hade jag gått under jorden. mörka gråa vinterkvällar kan vara mysigt men också väldigt tråkigt i längden. eller vad tycker ni? blir ni "deppiga" när mörkret kommer?





får väl gå och ta tag i lite saker nu.. måste bara tillägga att jag saknar denna tjejen litegrann faktiskt! vi får ses snart gumman :)


Kommentarer
Postat av: Elise

skicka mig ditt svar ang. designen jag skickade till dig på msn igår till [email protected] om jag inte är inne på msn :)

2009-11-25 @ 16:17:35
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0