19 november

jepp, thats the date today. det är nästan lite konstigt vad tiden går fort tycker jag. nu är det snart jul.. och nyår framförallt! nytt år, nya tag...

godmorgon förresten. idag vaknade jag klockan 8 av att min älskling sa "dem pratar om bloggar på tv!" :) också puffade han till mig. jag bara jaha....? "ja och klockan är nio nu jag ska snart gå!" så jag piggnade ju genast till också visade det sig att klockan var åtta och att han hade tråkigt för att han själv inte kunde somna om. :)

nu har jag ätit frukost och kollat lite på en film på tv1000 med storebror. vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något nu på förmiddagen, förmodligen ut & springa hade jag tänkt.. sen klockan halv fyra ska jag bege mig till lund till körskolan. och ikväll blir det väl träning sen "mammas pojkar" på tv...

så att så ser mina planer för dagen ut. vad ska ni hitta på?

  


sötaste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0