24 november

har ni fattat att det är julafton om exakt en månad om man räknar från idag? det är nästan lite skrämmande. känns som tiden går väääldigt fort i mitt liv nu.. månaderna bara glider förbi. på lördag är det ETT år sedan jag och fredde blev tillsammans.

men det ska bli kul med julafton iallafall. det är ju alltid kul att få lite julklappar och extra tillskott i plånboken.. men detta året längtar jag faktiskt lite efter "julstämningen". satt och tänkte tillbaka förut... minns när jag var i 14års åldern o det började snöa ute.. så gick man ut och hade snöbollskrig sent sent på kvällen med några vänner eller någon man tyckte om.. så mysigt :) härliga känslor att tänka tillbaks på nu i höstmörkret när man börjar bli vuxen. hoppas på mycket snö denna vintern iallafall!




men mitt i detta mörkret bjuder jag på en mysig sommarbild!


har spenderat kvällen ute i kylan på långpromenad med paula. kollat på andra avenyn har jag också gjort. och så var jag ju hos tandläkaren som jag berättade att jag skulle till! hade inga hål, duktigt va? ;) dock hade jag inflammation i tandköttet. (innebär typ att jag är öm bara) men what the fuck? hur gick det till liksom.

det värsta av allt var nog att tandläkaren var manlig and very good looking. så började han ställa massa konstiga frågor vad jag "drack när jag var törstig" och "hur många gånger jag åt om dagen" and so on... till slut kunde jag inte hålla mig så jag började skratta och han med..  det var RIKTIGT pinsamt. men jag tackar er folktandvården för er snygging som undersökte mig...


nu börjar detta inlägget bli väldigt långt känner jag. får se när jag kryper ner i sängen kanske blir ett till?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0