ååååh :)

vet ni? folk i vårt umgänge har blivit jättetråkiga med att vara med på bilder. stoppade i min cd med alla bilder från 2007, -08 och -09 :) då var alla mycket gladare för att bli fotade! tänkte jag skulle slänga in lite gamla bilder. får bli "festtema" idag, annars blir de alldeles för många... alltså att jag tar bara bilder från fester denna gången. :)


            

Elins 20års fest augusti -07



                 
      
         

Jessicas maskerad nån gång i början av -08 tror det var i februari :)



             

Lite krök hos sebbe, också någongång i början av året, det var fortfarande kallt ute...



       

Mias 20års fest, sommaren -08


       

chillkrök hemma hos oss i lund (hos mig o f.d pojkvän)


           

          

Fest hos sebbe augusti - 08 :)


       

hos nicke någon gång -08


       

fest hos syster och jesper sommaren -08


         

hos victor och paula september -08 tror jag? :)


                             
  
               

fest hos sebbe 14 november -08 :) (här hade fredde kommit in i bilden, fast är inte med på dessa fester)


           

       

       

fest hos sebbe 21 november - 08 :)


NU undrar ni säkert varför vi har festat så mycket hos sebbe. det har blivit så bara helt enkelt. -08 hade jag inte fyllt arton ännu, och på alla fester vi hade hos sebbe struntade alla i att gå ut på krogen för min skull. :) det blev ganska intensivt och mycket intriger eftersom man är med samma människor så ofta. men vi har haft mycket skoj också :) och nu får ni tänka på att jag har inte bilder på ens hälften av alla gånger vi festat ihop, detta är bara ett fåtal gånger.

och varför är det samma personer med på bilderna hela tiden?
på många av festerna är där annat folk, men jag har valt att ta dem flesta bilderna på folket från vårt lilla "gäng" eftersom det är dem som läser bloggen och inte dem andra. :)


sen så har jag ju massvis med bilder från nyår 08-09 och framåt när min älskling har varit med på alla fester. men dom får ni ta del av en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0