ååååh!

jävla fan också. jag försov mig idag!!!


skitsamma inget att göra åt nu. har precis ätit frukost ska in i duschen nu. har ingen aning om vad som händer idag mer än att jag ska åka hem till älskling vid sex tiden.

såg på "paranormal activity" igår. filmen som är helt meningslös den första timmen. sen i slutet blir det riktigt scary faktiskt. men jag tror att det är lite att dom filmar med en egen kamera som har gjort det läskigt. och att allt är så tyst och stilla. och även att det är något övernaturligt som händer, det är alltid hemskt för sådant kan man inte släppa sen på samma sätt som man kan släppa en film man vet är på låtsas.

fast faktiskt så tror jag inte att denna är sann. ska den här demonen bara ha dödat dem sådär? don't think so faktiskt. men är den sann så är det ju bara sjukt räligt...

nu ska jag duscha vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Elise

haha jag var tvungen att forska lite om den. den är baserad på en sann historia men självaste filmen är upplagd.

det fanns en etta innan denna, men den kom aldrig upp för det var den som var den sanna...

that's scay :S



men jag började få panik när hon blev uttdragen rysningar

2009-11-13 @ 15:45:48
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Amanda

SJUKT BRA ÄR DEN! Jag trodde också att det var på riktigt först, men hittade intervjuer med dom ang filmpremiären på youtube så det var lite tråkigt. eller ja, skönt för dom. haha! Den är inspelad i regisörens eget hus, tog en vecka att spela in bara! Snacka om att tjäna pengar på en "fattig" film :P

2009-11-15 @ 13:37:14
URL: http://smulbuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0