Åh

Ligger i sängen och har nästintill precis sagt hejdå till Fredde. Mår inte alls bra, känner mig kallsvettig och snurrig samt illamående.. Vet att det inte är något som står rätt till med mig just nu. Känner det på mig. Får väl ta o gå och kolla det... Idag ska jag iallafall till tandläkaren 09.15! Tänkte vila en stund till tills Fredde ringer för att få numret till skolan. Tyvärr lyckades han ju tappa bort sitt busskort i helgen och måste nu köpa ett nytt.. Eller ja betala "skol-avgiften" såattsäga. Nä nu måste jag vila. Hörs efter tandläkarbesöket!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu är din blogg lika fucked som hennes blogg du läste förut. Sne är den!

2009-11-04 @ 18:14:14
Postat av: Emma

ja men den är väl bara sne när man är inne på kommentarer?

2009-11-05 @ 08:21:56
Postat av: Emma

ja men den är väl bara sne när man är inne på kommentarer?

2009-11-05 @ 08:22:09
Postat av: Louise

Nä den är sne hela tiden :P

2009-11-05 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0