Bad romance

Ojoj nu var det nästan längesen vi hördes av! Men vi börjar där vi slutade såklart... :)

Jag gick min runda på lite mer än en timme, på vägen hem blev vädret lite kasst och det blåste kallt som fan så det var mycket skönt att komma hem. Käkade lunch och fixade lite grejer. juste ja, postade ipoden gjorde jag! sen var det dax för träning.. mötte upp älskling (som kom från tåget) och brorsan borta vid preem så hade vi följe till gymmet.

Tränade lite olika områden, bla. bröst och rygg. också ben då såklart, det tränar jag nästintill varje gång. finns bara en bot mot träningsvärk.. träna ännu mer! ;)

Efter träningen cyklade vi hem till mig och jag packade i hop en liten bag med saker som behövs när man ska sova borta. tog tåget vid sju till älskling...

Har varit här några timmar nu, mitt tidsfördriv har varit tvn och mammas pojkar :) alltid lika kul att se på. meningen var ju att jag skulle se paradise H nu kl 9 också, men självklart har dem alla kanaler utom 6an.. blir galen!! :) men jag får se det på tv6play i morgon istället eller nåt... so i'm cool :)



 
haha en riktig oldie bjuder jag på. kassabiträde på max hamburger-restaurang, de ni! de visste ni inte ;) haha...

nu ska jag invänta min älskling som säkerligen ska teoriplugga. sen blir det mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0