besviken

ush vad jag är besviken på mig själv. får fan ingenting gjort överhuvudtaget. dags att ta tag i saker och ting snart kanske?

meningen var att jag skulle till tandläkaren 09.15 men nej, som jag skrev mådde jag helkonstigt. gick iallafall upp för att ta på mig och göra vid mig när klockan ringde, men kom tyvärr inte så långt. snurrig och illamående, svimfärdig, kallsvettig. känns inte alls bra! har släppt lite nu men klumpen i magen finns fortfarande där... :(


igår kom min kära pappa och lillasyster hem från Egypten! man slappnar av på ett annat sätt nu när dem står med sina fötter i sverige igen. :) skickade beställning med pappa på en baccardi melon 1 L. men tyvärr så var dem ju slut så jag fick en smirnoff istället. utan smak. det är ju såklart tanken som räknas men jag dricker inte sprit utan smak! så nu är den till salu. vem bjuder högst? ;)

hörs sen!




Kommentarer
Postat av: emelie

Hej Emma, var ett tag sen ;) ! Hittade precis din blogg :DD:

2009-11-04 @ 14:41:02
URL: http://glife.se/emeliefranskane
Postat av: Emma

Hej emelie :) ja det var ett tag sen :) har läst din i några dagar nu faktiskt :) e de emelie möller eller?

2009-11-04 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0