bilder

hej bloggen! ;)

det blev lite stressigt igår precis innan jag och lollo skulle bli körda till lund så det blev ingen uppdatering. som sagt så skulle ju pappa, victor och älskling till lödde och spela pokerturnering. och jag och lollo skulle kröka med de andra hemma hos sebbe. men i sista stund blev sebbe sjuk... så vi fick lösa det på bästa sätt. blev inbjudna till jeppe istället, med förvarning av att alla var tvugna och gå senast 1 för att elin (min syster) skulle upp och jobba tidigt så hon var tvungen att sova.

sagt och gjort åkte vi till jeppe istället. det var jag, lollo, elin, jeppe, dannie, robban och danne. sen när robin slutat klockan tio kom han också dit. hade trevligt och umgicks, lyssnade på musik och sånt som man gör när man "chillkrökar" som vissa kallar det. kl 1 var det slut och då åkte vi hem till danne istället. så kom älskling dit vid halv två - två för då vart pokern slut. han kom 6:a av 32 pers :) duktigt måste jag säga. :) vid tre tiden gick vi hem, lollo sov också över... hon lånade elins rum.

idag mår jag faktiskt ovanligt bra, helnöjd. :) skulle egentligen både övningsköra och bowla idag men det blir inget av det. bowlingen blev inställd och det är inte så smart att köra dagen efter man druckit. absolut inte okej!




;)



min snygging innan vi skulle åka på varsitt håll :)




meee :)



:)




dannie :)




robin :)




värsta bilden på mig genom tiderna haha

nä nu får det räcka sålänge ;)

hörs sen!




Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha , det kan omöjligt vara den värsta bilden du har på dig ;D ! Då skulle du sett mina, så fula att det är synd om min blogg om jag lagt in dom ;D !

2009-11-08 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0