bloggen blir blocket!

nä, inte riktigt. men jag har en liten pryl jag vill sälja faktiskt. någon som är sugen på en ipod? bara att lägga ett bud isåfall. börjar på 200kr!



sitter hemma för tillfället och passar lillfisen. mamma är på evelinas skola och pratar med hennes lärare så jag fick ju ställa upp. placerade han i soffan framför disney channel och sen så somnade på bara några minuter. what a fucking miracle! :) (för er som inte vet kan jag ju berätta att detta lilla livet vill aldrig sova, han sover inte många minuter från det att han går upp på morgonen tills att han ska sova igen på kvällen. och det ligger inte i det normala för 5½ månaders bebisar direkt.)




nu sover han iallafall såhär sött i soffan och jag vänder mig om ungefär 2 gånger i minuten för att kolla så att han inte vaknar och ramlar ner. haha.. jag är utan tvekan världens bästa storasyster.. ;)



Kommentarer
Postat av: mysan

aw, så söt ! Du är en bra stora syster :)

2009-11-23 @ 21:49:53
URL: http://mymartensson.blogg.se/
Postat av: Emma

Aw :) tack my :)

2009-11-23 @ 22:47:09
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0