dåligt...

ja guuuud vad dålig jag har varit på att uppdatera i helgen, men jag tänker faktiskt inte ursäkta mig! vet ni varför? för att ni är så himla dåliga på att kommentera :) så de så!

ja, nu vill ni väl veta vad min helg har bestått av? försöker med lite bilder...



detta intogs i fredes hemma hos jeppe. lite för många kanske? ;) bilder hemifrån jeppe har ni redan fått några om jag inte minns helt fel.



lördag låg vi och tog det lungt hela förmiddagen. på kvällen blev det bowling i lödde med pappa och maria. en riktig sista minuten - bowling. stressigt men skoj :) efter det hängde vi med hem till pappa och kollade på....




män som hatar kvinnor :) tyckte den var riktigt bra trots min dåliga inställning till den först... vid 23 tiden hämtade robin upp oss hos pappa, sen satt fredde och robin och krökade, jag somnade klockan 2 på robins soffa. klockan 4 blev jag väckt också gick vi hem... fyfan säger jag bara :)




igår, söndag övningskörde jag i ca 2 timmar med pappsen i lund. eftersom han hämtade mig direkt när jag vaknat så hade jag ingen farsdagspresent. men det ordnade vi :) körningen gick skitbra iallafall och det kändes skoj.





på kvällen blev vi sugna på att se uppföljaren till "män som hatar kvinnor" så vi åkte in till lund och såg den med pappa och maria kl 18.10. ännu en impulsiv och stressig grej men filmen var jättebra :) tråkigt slut dock eftersom jag hatar när det ska komma ytterligare en film, vill inte vänta!! ;)



har varit dålig på att fota egna bilder med mobilen. ska bli bättre på det. men nu ska jag iallafall gå ner till apoteket och köpa medicin till min 5 månader (idag) gamla lillebror som ligger sjuk i 40 graders feber. min lille plutt. stackars dig! inte alls kul med tanke på allt snack om influensa virus osv.




<3


hörs snart!








Kommentarer
Postat av: Elise

trevligt att man såg en glimt av dig :)

2009-11-09 @ 13:17:03
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0