FAN

vaknade kvart över nio och insåg att jag hade försovit mig. ingen var hemma i heller. kollade mig i speglen... inget smink, håret stod åt alla håll. en dusch skulle behövas... insåg att jag inte skulle vara på skolan förrän tidigast kvart över tio. och då hade jag ändå bara hunnit gå på en lektion, så jag skippade...

men irriterad är jag. jag ville ju till skolan! jag ska ju sköta mig...


idag blir det nog en promenad till med paula. också ska jag till tandläkaren kl 17.15! wie.. har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka hem till älskling idag eller om jag ska vänta tills i morgon helt enkelt. vi får se.


här har ni länken men den har tydligen ingen färg,
och jag orkar inte gå in och fixa det nu. ;) .---- > http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=1774 




nu ska jag käka frulle! glöm inte klicka in och rösta på klänningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0