fredag den 13:e

någon som är drabbad av otur ännu? mohaha... inte jag iallafall! mer än att jag var tvungen att gå till skolan då alltså, och det är ju alltid otur. ;) sov hos älskling i natt som jag berättade igårkväll. tog bussen 07.39 i morse och sen tåget till kävlinge, till skolan. fyfasisken vad kallt det var ute. och är fortfarande! brrr...

blir nog sen träning idag, runt 6 tiden tror jag. har ju ändån ingenting inplanerat denna fredag så då kan man väl lika bra träna. händer säkert något sen anyway. var ju bjudna på maskeradfest hos bea men det hoppade vi. fredde var inte speciellt sugen...




fick bli detta till lunch idag, orkade inget annat.


nu ska jag plugga på min barbok eller läsa ut boken jag lånade av pappa som var grymt bra. har inte riktigt bestämt mig vilket ännu. ;)
puss!







Kommentarer
Postat av: natti

jag hoppas du får ordning på skolan o fixar det nu =) håller tummarna!

2009-11-13 @ 14:16:39
URL: http://ntornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0