fredag

fredag och godmorgon på er! eller jag kanske ska säga godmiddag?

vaknade för typ en timme sen. fast, först vaknade jag klockan sju när älskling skulle i väg till jobbet, också mådde jag jättekonstigt igen. var tvungen att öppna fönstret kändes som om jag inte kunde andas. låg och vände och vred mig sen somnade jag om, och vaknade klockan 11. skönt att sova ut :)

om två timmar ska jag träffa brorsan på gymmet och träna. har träningsverk sen igår så nu är det bara att träna bort den. ;) efter gymmet blir det hem, duscha och äta förmodligen. viktigaste sakerna efter ett träningspass! right?



detta är gymmet jag tränar på.


ikväll ska pappa och fredde som sagt iväg och spela poker, så jag åker nog in till lund hem till sebbe, om jag kan klura ut ett sätt att ta mig hem. :) sen ses jag och älskling här hemma när vi båda är färdiga med våra "sysselsättningar" haha, låter bra. :)


annars var det nog pretty much it...
hörs sen! :*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0