godmorgon

Bestämde mig för att inte sova så länge idag så jag ställde klockan på nio. funderar lite på om jag ska gå ut och ta en lång promenad? annars fastnar jag bara här också tickar timmarna.. lite onödigt.

idag är min älskling ledig så han kommer till mig. :) vi ska träna med brorsan och sen åker vi hem till honom igen, han måste ju plugga inför teoriprovet. och det gör man ju bäst hemma kanske?

så idag ser mina planer lite ut såhär;

 Ut och promenera nu på morgonen ca 1 timme. det får igång blodcirkulationen och fettförbränningen i kroppen. helst av allt ska man inte äta innan man går ut. för om man äter när man kommer hem så är fettförbränningen så hög så att den förbränner jättemycket av det du äter direkt. bra va? ;)

 Gå ner på posten och posta ipoden som jag sålde till nån snubbe på tradera häromdagen.

 Städa upp på mitt rum. (som jag inte gjorde igår, av ren lathet)

 Träna på gymmet!

 Packa lite saker, käka nåt, och sen ta tåget hem till min älskling.

 Se på veckans avsnitt av mammas pojkar och utslagning i ph :) iih!


Och ja, jag vet att jag har tjuvat hjärtat på kenzaz blogg, bara för att jag tyckte dem var gulliga och inte kom på något bättre att ha som "punkter" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0