godmorgon readers...

eller? är det en god morgon? alltså... en GODmorgon? känns inte så. tittar ut genom fönstret och konstaterar att det är en ond-morgon. grått, mulet, kallt, tråkigt och framförallt grymt blåsigt! :(

tänkte gå ut och gå en sväng men känns som att jag inte riktigt vill i det här vädret. får se vad jag bestämmer mig för.

igår cyklade vi ju som sagt upp till pingishallen vid åttatiden för att kolla på daddy och victor när dom spelade pingis. (eftersom fredde är intresserad av pingis, och jag ville komma ut lite sådär en vardagskväll) normalt vis brukar dem spela till 22 tiden men igår var dem färdiga med sina matcher redan 21. (dom vann såklart alla sina matcher) ;) så redan vid nio cyklade vi hem igen. och jag missade bara en kvart av andra avenyn! *happyface*

sen satt jag ju och väntade på ett paradise hotel avsnitt som aldrig kom. läser nog för mycket bloggar. nu luras ju vissa till och med. haha. fick bli sängen istället, läste två kapitel i min bok sen somnade jag med huvudet på min älsklings bröst, lyssnande till hans hjärtslag. kan man somna på nått bättre sätt, eller vad säger ni tjejer?! :)

              


            Såhär skoj ser det ut i en pingis-källarlokal på korsbacka hallen. massa svettiga killar/gubbar som antingen jämrar sig över dåligt spel eller peppar sig själv med pepptalk. ibland kan man tro att dem har nån personlighetsklyvning där dem går och pratar med sig själv. :)


nu ska jag surfa runt lite. ska nog leta upp skivan med alla gamla bilder också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen skola idag?

2009-11-18 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0