godmorgon!

Godmorgon!
5 november idag, vilket innebär 26 dagar kvar tills jag och louise beger oss till dalarna. :) känns faktiskt lite pirrigt. har aldrig varit ifrån familj/pojkvän i en hel vecka förut. jo, med min pappa och lillsyster i cypern förra året men det räknas ju inte, för då var ju halva familjen med. :) men det går säkert skitbra, vi kommer få det superskoj!


sitter och sneglar på tvn, har varit vaken sen fredde gav sig iväg. kan ju inte somna om nu när jag väntar på det spännande resultatet... vi får se hur det går helt enkelt! kan ni gissa vad tro? ;)

ungefärliga planer för dagen ;

        

vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilket resultat? Jag vill veta jag vill jag vill :P

2009-11-05 @ 13:02:48
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0