Gör mig till en stjärna

Kom precis hem från lund, där vi alla har tillbringat kvällen på carlssons trädgåååård. Fast jag ska ju faktiskt inte kalla det "hem" för vi är faktiskt hos robin. jag och älskling kom precis hit och vi ska sova här hahaha.. fick bara ta ett stopp i kävlinge och det regnade (och jag hade skoskav) så jag pallade inte gå hem... jag, prinsessan sover i sängen i natt medans dom två får sova på soffan ;) SÅKLART.

träffade på lollo, sanna och natta där också, som jag festade med igår i hofterup (ni får höra mer om det sen nån dag..) och vi dansade och hade det trevligt! sen kom skoskavet haha...

nä men som summering av kvällen, det var jättetrevligt. riktigt längesen jag såg så mycket folk på ett och samma ställe i lund. men det är gött att man vet var man ska gå sen om man ska ut i lundastad!

träffade ELISE gjorde jag också :) pratade med henne lite in real life, när man ser henne får man en riktig energi kick av hennes glada och spralliga humör :) du är trevlig gumman!

nä nu ska jag umgås lite med killarna innan jag intar sängen... och vet ni? jag har minilaptop med mig här i sängen... lyx eller?

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Elise

haha jag kommer ihåg att jag träffade dig iaf :)

tydligen har jag sagt en massa ja inte ens kommer ihåg men dig gör jag allt ;) trevligt trevligt :)

2009-11-29 @ 17:49:08
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

haha du är för go :*



förresten jag hittade lite vimmelbilder på dig på miloo, vill du ha dom? =)

2009-11-29 @ 19:50:18
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Elise

sv: haha ja tack snälla, så att jag kan börja ångra det jag sa fel ^^



men jag skickar så fort du kommer in ;)

2009-11-29 @ 23:01:13
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0