hej så länge..

nu ska jag ut och byta över min tvätt som hänger på tork till en annan tvättstuga, eftersom min tvätt tid i denna är slut nu klockan sju. efter det bytar jag om sen drar vi till korsbackahallen och tittar på när pappa och victor spelar pingis. trevligt :)

meningen var ju att jag skulle träna idag, men jag har nu lyckats sträcka nån muskel i höften. och det gör SKITont, vilket resulterar i att jag inte kan varken träna benen eller springa på konditions "crosstrainern" vilket planerna för idag var att jag skulle. kan inte göra annat än o sucka. men det kommer ju fler dagar.

missar andra avenyn ikväll men kan ju kolla på det sen på svtplay. däremot ska jag försöka hinna hem till paradise, måste ju följa fortsättningen av vicky the sluth ;)....


nu går jag! ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0