ikväll?

sitter och väntar på att min pojkvän ska komma hem. han jobbar över...

skulle egentligen tränat klockan sex men jag ställde in det. har huvudvärk och känner inte alls för det faktiskt. så vad händer ikväll? inte en endaste aning. nu när jag tänker efter hade det varit skoj att gå på maskeradfesten ändå.. fast fredde vill ju inte så vi får väl hoppa det denna gången.

så är det ju i förhållanden, man får ge och ta! (i annat fall hade jag ju kunnat gå utan honom, men det är "hans" vänner) så det är en annorlunda situation. men det får väl bli filmmys här hemma istället :) försöka övertala honom till lite IDOLmys kanske? inte en chans att det skulle funka kan jag ju säga... ;)

så vi får se vad som händer. rastlösheten lär väl komma krypande sen.. nu ska jag ut och joina elin och paula i köket! dom bakar tydligen :)

hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0