inväntar ph..

sitter och väntar på att paradise hotel ska börja.

för ett tag sen googlade jag mammas pojkar och hittade massor av deltagarnas bloggar.. så jag testade att googla några av paradise deltagarnas namn nu också, men inga bloggar inte... däremot hittade jag en bild på jackie när hon pryder SLITZ omslaget.. hon har tydligen vikt ut sig för att hämnas på sin pappa. :P crazy girl det där. men underhållande!





ikväll ska jag sova ensam. hatar att göra det. ni tjejer där ute, som är vana vid att ha er partner hos er väääldigt ofta... visst är det en nästan lite "jobbig" känsla - när man inte har det? man kommer liksom inte till ro. eller jag gör inte det iallafall. när fredde är här som somnar jag nästan bums alltid, men när han inte är det så ligger jag liksom och vrider och vänder på mig och tänker alldeles för mycket. känner ni igen er eller im totally alone? (:

nä, nu - tvn!





Kommentarer
Postat av: Elise

alla deltagare har vars en blogg på kanal6 :) kolla där. inne och läser där typ varje dag haha

2009-11-24 @ 17:27:27
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0