Jag blir så trött

Jag blir sååå trött på dig! vill du spela ett spel så fine. men kom då till mig och säg vad det är som är problemet! har aldrig haft problem med dig förut förrän du började snacka skit bakom min rygg. riktig dåligt av dig, för det mesta du säger är bara lögn.


Min älskling är på väg hem från helsingborg nu. han var och gjorde uppskrivning, IGEN. failade tyävrr. tycker synd om honom eftersom han har pluggat hela veckan lång och haft jättebra resultat på testerna här hemma, också när han kommer dit så går allting åt skogen. kan tänka mig att han känner sig rätt knäckt nu. men det är bara på det igen...



Kommentarer
Postat av: =)

Tips, läs mycket om stadstrafik och landsvägskörning tack vare det så klarade jag mig=)

2009-11-28 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0