långpromenad

kom hem för ungefär en timme sen, efter en lång promenad med min louise :) snackade skit som vanligt! mohaha.. sånt som vi tjejer gör, så säg inte att ni aldrig gör det för då ljuger ni ;) det var trevligt iallafall. när vi kom hem käkade jag och nu har jag suttit och mixtrat med att få in bilder från mobilen i typ en halvtimme. känner mig faktiskt lite osocial.

snart ska hon hem iallafall, och jag ska till gymmet och pumpa med daddy och victor. ;) haha de ni! såg förresten idag att dom startar nytt gym mitt emot oss där vårt gym låg innan det flyttade. får nog ta en titt in på deras hemsida och kolla vad det är för nåt skoj :) kladdade ner hemsidan innan när jag gick förbi. http://timesportclub.se

          



hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0