lördag

lördag förmiddag och man mår som man förtjänar. första gången både jag och fredde mår halvkass faktiskt. ändå tog det slut ganska tidigt igår. strange. knaprat ipren och pimplat vatten har jag gjort nu iallafall, så det går nog över snart..

hoppas det iallafall! för klockan halv 3 ska vi bege oss hem till brorsan och paula för dem har kalas. victor fyller ju år imorgon och benjamin om typ två veckor så det var ju lika bra att slå ihop det.


men angående gårdagen! fick skjuts av pappa och maria in till lund vid halv åtta tiden... då hade alla redan kommit. det var hur trevligt som helst till en början :) sen kl 12 begav sig mer än hälften till malmö bara sådär vips, så då sjönk ju stämningen litegrann. kom på att nu var det bara jag och fredde kvar som skulle till kävlinge, så jag fick lite panik eftersom vi inte hade pengar till en taxi ensamma... ringde pappa så dem kom och hämtade oss strax innan ett...

som sagt så har alla blivit väldigt tråkiga med att vara me på bild, och min kamera är ju inte den bästa, så det blev inte mycket bilder alls. sebbe däremot hade köpt en systemkamera och jag kan tänka mig att hans bilder är superfina så jag får hoppas han vill skicka dem någon dag :)


ikväll vet jag inte alls vad som händer, ingenting planerat...




min "outfit" kanske inte så speciell men med bling och svarta pumps blev det finemang :)




jonot kom ner på besök från norge :) trevligt! (han jobbar där)




min älskling with the biggest smile. (han lär hata mig för detta)




figge var också där, kul & se honom. :)




sebbe elin och dannie, som knappt syns eller vill synas. ;)




sista bilden.. robin och oskar... ny pose robin ;)


nu ska jag göra vid mig. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0