men!

det finns väl inget jobbigare än när man har "planerat" in sin dag också helt plötsligt dyker det upp någonting som man helt plötsligt MÅSTE göra istället? loggade in på körskolans hemsida och såg att jag hade körlektion klockan 17.00... åh! jag som hade planerat in hårdträning idag. får bli en långrunda med paula efter sju istället och inget gym idag heller.

sitter i skolan nu, jobbar med svenska arbetet i datorsalen. lämnade in mitt nyss. hoppade in i detta "arbetet" när dem andra redan hade hållt på ett tag, och idag lämnade jag in mitt först fastän att vi har mycket tid kvar på oss... de ni! ;) men jag kan ju inte skylla på annat att jag har skillz på att skriva uppsatser. sen att jag inte alltid har LUST till det, är synd...




för övrigt;

jag hatar detta jävla vädret. it makes me depressed.




Kommentarer
Postat av: natti

kan inte hjälpa det men jag känner mig glad och stolt när jag läste detta om att du jobbat på så bra! hehe :$ keep it up!

2009-11-23 @ 13:59:58
URL: http://ntornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0