nuså!



nu kom den. otroligt intressant video när min bror tar de tyngsta hantlarna på gymmet. nu tänker jag, om han kan ta dessa, vad tränar då dom RIKTIGT stora killarna med? dom får byta gym helt enkelt ;) haha...


hej förresten!
hemkommen från skolan som jag varit i idag OCKSÅ. duktigt va? ;) nu har jag bara suttit och andats ut här vid datorn en stund innan jag ska ta tag i lite plugg. har ju en del att göra eftersom jag varit borta mycket, men jag är inte den som är den, jag ska komma ifatt snabbt :) och när jag vill nånting så ska de ske!

idag ska jag nog tvätta om jag orkar. sen ikväll blir det träning med mah babe! efter det andra avenyn :)

kommer upp lite bilder inom kort.... puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Elise

sure cutie :)

[email protected]

2009-11-17 @ 14:32:49
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0