också var denna helgen slut.

dålig uppdatering denna helgen. men det har inte varit för att jag inte haft tid till det, utan för att jag inte känt för att blogga.

i fredes jobbade fredde över och vart inte här hemma förrän halv nio. kändes lite onödigt att hitta på någonting så sent men vi försökte iallafall kolla rundor vad som hände. ingenting såklart... så vi låg bara och kollade på tv och tog det lugnt, tills älskling somnade halv tolv helt utmattad efter allt jobb.... putte!

lördag övningskörde jag lite på förmiddagen. sen tränade vi på gymmet i ca två timmar. cred till oss ;) det var jag victor och fredde. när vi kom hem tvättade jag av mig och bytade om sen övningskörde jag till lund och tillbaks för att jörgen skulle in och hämta lite saker på jobbet. hemma i kävlinge hämtade vi upp fredde också hoppade vi av hos victor och paula. blev filmkväll där och vi tittade på "fighter" och "step up två" :) (redan sett den 2gg men den är bra så) snygginen Channing Tatum var även med i båda filmerna vi såg, pricken över i:et eller vad säger ni? ;)


   

yum!


idag vet jag inte vad som ska hittas på. ingen träning blir det iallafall. städa rummet och tvätta kanske? ne, fy vad tråkigt. talk to you later! kommer upp en video från träningen igår sen, dock inte på mig ;)



Kommentarer
Postat av: natti

han 'r så galet sexig, å OMG i kallsingarna på andra bilden! hähähä

2009-11-15 @ 20:45:58
URL: http://ntornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0