Ojsan.

Oj, nu blev det en hel del för mitt huvud.

När jag och fredde hade varit tillsammans i ca 2 månader så satte jag upp honom på lägenhet i kävlinge. Idag fick han ett brev hem om att han och tre till var utvalda att komma och titta på en lägenhet. Nu är det ju så att jag och fredde behöver iallafall ett tag till på oss innan vi kan flytta tillsammans, om man ska kunna roa sig och ha pengar över till annat än bara hyra.

MEN... min storasyster däremot är akut behov av en lägenhet men ligger på 30 plats i kön på samma bostadsområde. nu är det ju så pass irriterande att fredde får inte lov att "ge bort" sin tur till min syster utan måste ta lägenheten själv eller inte alls. störigt eller vad?


ringde mamma och skulle prata lite med henne om det, eftersom min syster bor hemma hos oss nu. då får jag reda på att vi ska kolla på hus i morgon. haha nästan lite komiskt. så det blir förmodligen flytt för min del i vilket fall som om huset ser bra ut. lite skoj, har bott på samma område i snart nio år så. :)


det var allt jag hade att säga :) chaz!


Kommentarer
Postat av: Elise

usch det suger.. bara efter jag hade stått i kö 4 månader fick jag en lägenhet i lund. men jag ville inte ha de och jag fick inte heller ge den till en som ville. lite tråkigt...



hur är designen förresten? =)

2009-11-28 @ 09:35:08
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0