Ready to party!

Nu är jag nästan klar för att bege mig till sebbe som har 23års fest idag! Men eftersom jag inte är helt färdig, dvs. har inte tagit på mig mina kläder ännu. (en ovana jag har, att inte ta på mig kläderna förrän precis innan jag ska gå) har inte heller lagt de sista sminket så bilden jag slänger in ser väl helt vanlig ut antar jag.

ni får lite bilder i morgon istället! :)


hoppas på att kvällen blir bra. känns nästan som att hela "gänget" kommer bli samlat idag. utom paula och victor som har benji, och niklas som jobbar... annars blir det nog all of us :) im exited... :)







blev en bild från träningen idag också ;)


talk to you guys tomorrow! ha en trevlig fredagkväll! pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0