såja..

nu var det överstökat. (paradise hotel) det har varit tre program och skitsnacket är redan i full gång. :P den ena hatar den andra osv. men sen och andra sidan ska man väl inte sitta här hemma och säga så mycket.. blir man inlåst med någon/några man verkligen anser vara idioter hade jag med fått panik.. och jackie (tror jag skrev vicky igår? det var fel..) hon är ju bara för mycket. undra när hon ska göra bort sig nästa gång.... ;)


som sagt så stack jag ju till centersyd samt willys med mamma, jörgen, lilsis och lillebror oliver. fyndade en kjol på vila som var nedsatt, 99kr! som hittat. köpte en gullig mönstrad tröja på gina också. också ett bar billiga örhängen. bara för att. dom var inte ens snygga kom jag på sen efteråt. haha.

efter det handlade vi en massa mat på willys. denna gången var jag med för att jag ville vara med och välja lite nyttigare mat till mig själv. inte för att vi äter direkt onyttig mat här hemma, men jag vill dra ner på kalorier nu när jag tränar helt enkelt.

meningen var att jag skulle träna när jag kommit hem, men vi var hemma halv nio. känns som om jag ville pallra mig till gymmet då, i detta väder?! nej tack. fredde stod i duschen när jag kom hem, men eftersom han lovat min bror att träna så begav han sig ut ändå.... antar att dem är klara alldeles strax.. eller ja, dom har ju inget annat val direkt. gymmet stänger 22.

       

imorgon är det en ny dag och jag har körlektion på eftermiddagen. har inte varit där på länge nu, känner mig en gnutta nervös faktiskt. men det går säkert hur bra som helst.

nu ska jag glo på tv. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0