Segt!

lite seg dag idag, skittråkigt och deprimerande väder, men jag tror det är dax att vänja sig eftersom vintern ändå är på väg. brrr!

kom precis hem. har varit i lödde och handlat lite med familjen och fredde. (inte kläder och sånt dock.) jag och syrran har städat hela badrummet där uppe och om-organiserat lite, så nu ska vi fixa det med lite nya grejer samt duschdraperi, speglar osv. :) lägger in en bild sen lite senare ikväll!

vad har ni gjort/ska göra ikväll?

som sagt så var vi hos victor och paula igår hela dagen. kollade på filmer och hade det trevligt :) tillslut blev det jag, fredde, victor, paula, robin och tony. :) myssöndag!

fick avboka körlektionen igår, med tanke på att jag har tandläkartid i morgon. jippi! sen är det skolan som gäller efter det tror jag.

lite fina sommarbilder i höstmörkret ;



jag och zicco vid odensjön. saknar mitt blonda hår lite faktiskt, men bara lite ;)



robin, fredde min louise och zicco som var ute och gick i järavallen :)



me :)



feeest



min artonårsdag :) vad gör jag? haha

nä nu måste jag hjälpa syrran! uppdaterar sen :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Varför har du gjort en cirkel över hennes huvud, vem det nu är? :P

2009-11-02 @ 22:30:55
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Därför att hon aldrig vill synas på bild på internet! Det är robins ex, ellionor :-)

2009-11-02 @ 23:43:35
Postat av: Carro

Amen va? :O Okej, låten skumt (A) hahahah

2009-11-03 @ 13:58:04
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0