Snålt

inte en endaste kommentar om vad ni tyckte om min nya design, det är höjden av snålhet de där! ush så jobbigt att klicka på "kommentera" knappen någon gång.. så jobbigt. :)

det blev ingen träning idag iallafall. och inte någon promenad iheller. inte heller någon pojkvän dök upp. blev massa övertid på jobbet och sen teoriplugg nu på kvällen så han får komma i morgon istället... 3dje natten ensam nu. jag börjar ju bli duktig på det här. förutom att jag ligger uppe halva nätterna då förstås..

så det blir väl en ensamkväll framför tvn antar jag. ingen som vill ut o promenixa?

jag måste verkligen skaffa mig ett jobb nu känner jag. från det ena till det andra, haha. någon som har ett att skänka?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den blev jätte fin iaf (: & du lyckades att fixa din civilstatus ser jag! (; Pusspådig<3

2009-11-25 @ 21:42:39
Postat av: Natalie

Ups glömde mitt namn:P

2009-11-25 @ 21:43:28
Postat av: Emma

Tack gumman :) Ja det gick & fixa som tur var! puss <3

2009-11-26 @ 09:27:03
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Louise

Den blev niice :)

2009-11-26 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0